סקר דעת קהל בלתי מחייב

פתאום, אחרי 220 פוסטים, גיליתי שמערכת הבלוגים שלי "וורדפרס" (החינמית עד גבול מסוים ומאחסנת נכון להרגע 69,381,456 בלוגים ברחבי העולם) נותנת גם אפשרות לערוך סקרי דעת קהל, שיכולים לסייע בבחירות הבאות (לפחות בבחירת נושאי הפוסטים). אז בואו ננסה: אני שואל, אתם עונים. ונראה איך זה עובד. ואם זה לא עובד – נשאיר למינה צמח ולפרופסור קמיל פוקס את המלאכה.
אל תפחדו – ההצבעה היא אנונימית, ואיש לא ידע מה הצבעתם מאחורי הפרגוד (חוץ מהפרופסור אולי).

לבקשת קוראים ומגיבים הוספנו גם את האפשרות "כל הנושאים", המצביעים בשעות הבוקר (בעיקר בקלפיות הדרום והמרכז) – אנא היכנסו והצביעו שוב. לא ייערכו שינויים נוספים. לצפייה בתוצאות המעודכנות יש ללחוץ מימין על "View Results".

פוסט זה פורסם בקטגוריה סקרי דעת קהל, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

13 תגובות על סקר דעת קהל בלתי מחייב

  1. שרון רז הגיב:

    הצבעתי… רק שהיית צריך לשים גם אפשרות של "כל הנושאים" שהוצגו, כי יש כאלו שמעניין אותם הכל או הרוב, כמוני, בנושאים שאתה כותב עליהם, לכן אני בעד להמשיך במגוון

  2. סמדר הגיב:

    כמו המגיב שרון רז – לא מצאתי את אופציית "הכל מעניין אותי", שנשמטה כנראה בטעות. לפיכך, נאלצתי לטרוח ולהצביע על כל סעיף בנפרד, ולרענן את המסך בין הצבעה להצבעה… (נראה לי שההצבעות לא נכללות מיידית בגרף.)

    • igalz הגיב:

      הוספתי לבקשת הקהל הרב. ועדיין מנגנון הסקר נלמד על-ידי המנהל הטכני של הבלוג, שלא תמיד מוצא בנבכי הוורדפרס את הידיים והרגליים.

  3. צחי דבורי הגיב:

    משיחות שקיימתי עם איישלים למיניהם, שמתי לב שישנם קוראים שמאוד אוהבים דוקא את התגובות לבלוג המצויין שלך שעליו אני אמליץ כמובן לחבריי.

    • igalz הגיב:

      אתה עוד נשען על התהילה הרגעית שזכית לה אחרי תגובה אחת חצי-שנונה מפוסט מס׳ 66?!

    • אשל הגיב:

      אין כמו צ' !! במשפט אחד הוא מצליח לייצר מציאות מדומה בה הקורא התמים עשוי לחשוב שהוא "מקיים שיחות…" שעיקרן מחמאות לצ' עצמו…..
      אני דווקא בעדו – זה חביב גם אם זו אינה אמת צרופה. (ע"ע ילקוט הכזבים).

  4. נו באמת, אין פה בחירה מרובה?
    טוב האמת שזה לא משנה. כידוע, לא הנושא חשוב, אלא דרך הכתיבה. (לא הצבעתי. מה תעשה לי?!)

    • igalz הגיב:

      אף אחד לא חייב להשתתף בסקר (וגם לא בבחירות). אבל את פטורה אצלנו מסקרים וזכאית לסמל מיוחד (אני אבדוק עם וורדפרס אם יש להם) של מגיב/ת הזהב!

      • תודה! לכבוד הוא לי!
        (אני עדיין המגיבה היחידה שלא מכירה אותך באופן אישי?)

      • igalz הגיב:

        רוזה, מאז הצטרפותך המוקדמת לחבורת ה"קו-ונק'" (קווים ונקודות), הצטרפו, לשמחתי, כמה מגיבים נוספים שאין לי איתם הכרות מוקדמת. אבל את תיזכרי תמיד כ"זאת שהיתה הראשונה" שזיהתה את הפוטנציאל המסוים של הבלוג, כשהוא עוד היה בחיתוליו הניסיוניים. על שום כך זכית בתואר (שעדיין לא עוצב הסמל שלו).

  5. הצבעתי פעמיים !!!
    מה, "וורדפרס" לא בודקים את IP של המצביע?

להשאיר תגובה

