גם אני ספרדי! ||| חוזרים לאילן היוחסין הלאומי – מהאדם הראשון ועד ימינו

שושלת גאונים״גם אני ספרדי״ הכריז הרה״מ המכהן. מסתבר שעל פי בדיקות DNA שנעשו לאחרונה התגלה שנתניהו -שהוא נצר להגר״א, הגאון מווילנה – הוא ספרדי חלקי! מחקרים שונים גילו שהרבי הגאון, למרות היותו ליטאי במוצאו, הוא נצר למשפחה מיהודי ספרד. לפיכך יכול היה המסת״ל (המסית הלאומי), אחרי שכונן את ״הממשלה הלאומית ביותר בתולדות ישראל״ להתפנות – בין ההסתות נגד הסמולנים, ״הערבים הנוהרים״ וכל מי שהוא לא מ״המחנה הלאומי״ – למחקר גנאולוגי מקיף של אילן היוחסין של משפחתו.

בזמנו עסקתי לא מעט באילנות יוחסין – של המשפחה, העם וההומו-סאפיינס. ועכשיו כשהנושא עלה שוב לכותרות חיפשתי בארכיוני הבלוג את ממצאי ה״מחקר״ שניסיתי פעם לעשות. כשחיפשתי מקורות, התפלאתי להיווכח שבשום מקום ברשת לא ראיתי אילן יוחסין שלם המוביל מאדם הראשון ועד ימינו (ימי בנימין האחרון). הצלחתי לחבר כמה אילנות מוויקפדיה ויצא שרטוט מעניין זה:

מאדם לשלמה_שושלת

באילן הזה תוכלו לראות את הקשרים המשפחתיים מימי אדם הראשון ועד המלך שלמה. ניסיון למצוא המשך לשושלת – משלמה המלך, דרך כל מלכי יהודה, שושלות הרבנים וגאוני הדור ועד מלכות ישראל הנוכחית – לא העלה תוצאות מספקות. לכן אוסיף קישור הטוען שהגאון מווילנה עצמו היה מבית דוד המלך והוא נצר חלקי ליהודי ספרד. למי שלא יטרח להיכנס לקישור הרי תמצית הדברים: ״מחקר חדש של שושלת הגר"א… מראים אפשרות, כי הגר"א הוא למעשה צאצא של משפחות רבניות ותיקות, וממילא הוא גם צאצא של דוד המלך״.
מחקר מקיף של שושלת של הגאון מוילנה נכתב על ידי המנוח בנימין ריבלין, וראה אור בספר הגר"א [בהוצאת מוסד הרב קוק, ירושלים תשי"ד] ומשם ועד משפחת ריבלין (ואולי גם משפחת נתניהו) הדרך פתוחה לפרשנויות על פי הנדרש מבחינה אלקטורלית.

דוד בנעוריומה שכן ניתן להבין מאילן היוחסין התנ״כי המופיע למעלה הוא שדוד המלך (ממנו יצא, על פי המידע הגנטי החדש, גם מלך ישראל הנוכחי) וכל שושלת מלכי ישראל ויהודה הם נצר לנחשון בן עמינדב, שהוא נצר ליהודה בן יעקב.
יעקב אבינו הוא אח של עשו ממנו יצאו, בין היתר, תימן ועמלק (ימ״ש). ואחיו של יצחק אבינו הוא ישמעאל, אבי הערבים על פי האיסלם והיהדות. מכאן קצרה הדרך להוכיח שהמלך נתניהו הראשון הוא לא רק ספרדי אלא גם קצת ישמעאלי רחמנא ליצלן (ואם נוסיף גם את רות, סבתא רבתא של דוד המלך – גם קצת מבני מואב). ובעצם, אם נלך צעד אחד אחורה (או קדימה) כולנו כאן אחים – המסיתים והמוסתים, הנוהרים והנוערים. ויחד נוכל לפעול למען חיזוקה וביטחונה של המדינה והאיזור, ונביא שלום עולמי (בעזרת השם, כמובן). בתמונה מימין: דוד המלך בנעוריו מיידה אבנים על כוחות הביטחון (מתוך סיפורי התנ״ך בצבעים. איור: נ. דיופורט).

ולמי שפחות מאמין באמת ההיסטורית-המדעית של בריאת העולם וסיפורם של אדם וחוה, מצורף גם אילן היוחסין היותר אבולוציוני, שהתפרסם כאן כשנתגלתה חולדה מיוחדת שסגרה את הפערים בתיאוריה המופרכת הטוענת שמוצא האדם (ההומו סאפיינס, כולל הגאונים מוילנה ומקיסריה) הוא בכלל מהקוף.

שושלת האדם c

__________
לנוחיות הקוראים: ניתן למצוא את רשימת כל הפוסטים הקודמים בתפריטים למעלה, בדפי הארכיון, הכוללים כל אחד 200 רשומות.
קישור לדף הפייסבוק של הבלוג – המעוניינים יכולים להיכנס.

פוסט זה פורסם בקטגוריה היסטוריה, פוליטיקה, תרשימים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על גם אני ספרדי! ||| חוזרים לאילן היוחסין הלאומי – מהאדם הראשון ועד ימינו

  1. bnrus הגיב:

    בעצם בכל מחקר אילן משפחתי יהודי [בלי מתגיירים כמובן] נגיע לדוד המלך בערך. יש לי קרוב שעוסק באילן המשפחתי שלנו, ואכן הגיע לרש"י וקדום יותר עד המלך דוד. כנראה שכולם מתבססים על אותם מחקרים/ענפים/אילנות משפחה ולכן מגיעים לחיבור משותף.

    • igalz הגיב:

      אז כאן יש לך (בעזרת וויקיפדיה) השלמה אחורה עד אדם הראשון. ואם תרצה גם עד הומו סאפיינס הראשון. כנראה כולנו אחים או לפחות בני-דודים – ספרדים, אשכנזים, ישמעאלים, עמלקים וגם ניאנדרטלים.

  2. סמדר הגיב:

    מחכים ומאיר עיניים!
    ואגב, אין סתירה ממשית בין 2 אילנות היוחסין שהצגת כאן, זה התנ"כי-המאוחד וזה האבולוציוני-המקוצר. אתה פשוט צריך למקם את האבולוציוני מעל לתנ"כי כך שהסמיילי של "האדם המודרני" יתאחד עם המשבצת הכתומה של "אדם" התנ"כי. כך יוכל המלך נ. לטעון בקרוב (באירוע חנוכת בית החולד או מה) שהוא גם "אני חולדאי!", דהיינו שהוא נצר לאותה חולדה חסרה, אם כל היונקים. אני בטוחה שבתגובה להצהרה האמיצה יקום כל עם העכברים וינהר כאיש אחד באוטובוסים אל הקלפיות, לשלשל בדחיפות את הפתק הרצוי, למי שהוא רצוי, וכך הנכס האלקטורלי יגדל משמעותית.

    • igalz הגיב:

      איך לא חשבתי על זה. טוב שהפנית את תשומת לבי. אין שום סתירה בין התיאוריה האבולוציונית של חסידי דרווין, השקפת העולם הבריאתנית של חסידי המקרא והשקפת העולם הספרדית-נהנתנית של נתניהו. על כן אחזתי בעכבר וחיברתי את כל התיאוריות לאילן-יוחסין אחד (עם כמה השמטות בשל קוצר היריעה) והנה לפניכם כל שושלת המין האנושי מחדי-התאים הראשונים, דרך אדם (סאפיינס) וחוה (המיטוכונדרית)ֿ, עד בית דוד המלך, ועד הגאון מווילנה והגאון מקיסריה.
      תודה על הרעיון המבריק.
      שושלת האדם

  3. jbv הגיב:

    גדול!

  4. נעמה הגיב:

    האמת, נדהמתי לגלות שעדיין ישנם אנשים שמתייחסים אל תאוריית האבולוציה כאל תאוריה אמינה. כותב המאמר הנכבד אפילו חיבר את שני אילנות היוחסין, ברצינות גמורה!
    זו השערה שאדם משכיל וחושב לא יכול להסכים איתה בשום פנים ואופן, ככל שתחשבו על זה יותר תבינו שזה בלתי אפשרי!
    תינוק שנולד מקבל את הגנים של הוריו, שום דבר לא יכול לגרום לו להפוך בהדרגה לחולדה, גם לא מליוני שנים.
    אינני יודעת מה היו מניעיו של דרווין לפרסום השערתו המוזרה, אבל בבקשה, אתם, אל תזלזלו באינטלגנציה שלכם.
    על פי היהדות, שאני מניחה שאתם חלק ממנה, כדאי שתדעו שהעולם קיים 5778 שנים (ה'תשע"ח) ואפילו תאריך הבריאה המדויק ידוע: כה' באלול. אנו יודעים בדיוק כיצד נברא העולם, הכל מתועד בתנ"ך שהוא הספר האמין והעתיק ביותר בעולם. כל הדתות מתבססות עליו.
    וחזרה לקופים – היהדות עצמה מגלה שיש קשר בין בני אדם לקופים, רק שהמצב הפוך: הקופים הם בני אדם לשעבר. קראו:
    https://www.hidabroot.org/article/493

  5. אבי הגיב:

    ישנה טעות באילן היוחסין
    ארפכשד היה בנו של שם ולא נכדו (אח של עילם ולא בנו של עילם)

    • igalz הגיב:

      תודה אבי.
      אבדוק בהזדמנות ואתקן.
      אנחנו משתייכים לקהילת בארי שלא נמצאים בבית כבר שלושים ומשהו ימים.
      הערתך חשובה ואם יתאפשר – אבדוק ואנסה לתקן

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.