העמודים האחרונים* ||| תשבצים וחידונים לסופשבוע

סופשבוע הגיע. עוד מעט תאספו, או תקנו, או תיקחו בחינם את כל מוספי סוף השבוע וערב החג (יש גשר, זוכרים?). אנחנו יודעים שאין לכם הרבה זמן לקרוא את הפוסטים הארוכים שלנו. החלטנו לתת לכם לחם (הממשלה) ושעשועים (אנחנו). כמובן שלא נוכל להתמודד מול שפע "העמודים האחרונים" של מוסף "7 ימים" של ידיעות, על שלל החידונים, התשבצים והשעשועים שהם מציעים לכם (לא כולל דנה ספקטור), לכן בחרנו להביא לכם אוסף של חידות ותשבצים משלנו. חידות אלה פורסמו במקומון-קטנטן, "תוספתן" שמו, שיצא לאור במקומותינו בראשית שנות ה-80. אגב, אחד מעורכי המקומון הזה, הפך לימים לאחד מהעורכים הבכירים בעיתונות הארצית, זאת שעכשיו נמצאת במשבר עמוק, יחד עם כל העיתונות המודפסת בעולם.

אבל למה לקלקל לכם את המצברוח לקראת השבת. פתרו את החידות להנאתכם! ציבעו את הציורים ואת הפתרונות תוכלו לשלוח לנו ב"כתיבת תגובה" בסוף הפוסט למטה.

________
*קראנו לפוסט "העמודים האחרונים" כמחווה לעמודי המוסף הנפוץ במדינה (כבר לא?) כמובן, אבל האם אנחנו נמצאים בעמודים האחרונים של העיתונות העברית המודפסת (שהתחילה בסוף המאה ה-19 עם "החבצלת", "הלבנון" ו"הצבי"), ימים יגידו?!

פוסט זה פורסם בקטגוריה ישראל, שעשועים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על העמודים האחרונים* ||| תשבצים וחידונים לסופשבוע

  1. סמדר הגיב:

    עוד לא הוחלט סופית אם הפרינט מת*, או שתהיה לו תחייה פלאית באחרית הימים האלו, אחרי החגים אולי, במדיום אחר בטוח, המאוורר (למשל), או בלוג זה (לשנינה), או כל יישום דיגיטלי-רשתי-שיווקי נועז אחר.
    מצד אחד, זה שאתה נאלץ לצטט מעיתונים בני 30 שנה שמצהיבים בספרייתך ודהו אל האין בזכרון קוראיהם – זה בהחלט אומר דרשני…!
    מצד שני, זה שאתם מדברים שוב בלשון רבים, האם זה אומר שהעורכים שוב התכנסו ועמלים על הוצאת מוסף שובבני חדש, כך שיש למה לחכות…?

    *שומרת לי את הזכות לחזור בי בכל רגע מכל אמירה קודמת (כגון: שהפרינט *לא* מת), ולהיות מושפעת מכל משב רוח סתווי עובר, או מאמר נוקב ב"הארץ", מה שיבוא קודם.

    בכל אופן, עכשיו סיקרנת אותי: מי באמת היה מרכז חדרוכל בשנים 62-82????
    אחכה לפתרון התשבץ בתוספתן של שבוע הבא.

  2. igalz הגיב:

    התשבצים שפורסמו לפני 30 שנה עדיין רלוונטיים ובלתי פתורים. אני (אנחנו) יודעים שהם קצת קשים לפתרון, אבל שהקוראים יתאמצו קצת, זה טוב לחידוד תאי המוח (ואולי גם תאים אחרים). עוד לא התקבל שום פתרון.
    ובקשר לפרינט – עדיין לא נדפסה המילה האחרונה!!

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.