עט להצביע ||| סקר הבחירות של מכון "קווים ונקודות" מצביע על תיקו אפס

סקר הבחירות האחרון מ-10.10.2012 של מכון "קווים" לגרפוליטיקה ישראלית, בשיתוף עם חברת "נקודות" העורכת משאלי רחוב וסקרי עומק, מצביע פעם ראשונה על איזון מוחלט בין גוש ה"ארטליין" האדום לגוש העפרונות הצבעוניים.
יש לקחת בחשבון שנאומו של מחזיק-הטוש-האדום בניו יורק עדיין מהדהד בקרב הציבור ובחנויות כלי הכתיבה וצרכי המשרד.
העבודה, עם עפרון סוציאל-דמוקרטי ציוני, מתחזקת, בעוד קדימה עם הצ'יינוגרף הביטחוני של המפות המנויילנות לא מסתמנת כעפרון המחודד ביותר בקלמר (ובקלפי).
ש"ס ויהדות התורה שומרות על כוחן בעזרת עטי-נוצה מסורתיים. ברק עם עפרון-מחוגה משרטט קו מחוכם אך קצר במיוחד, בעוד לפיד כותב את ההיסטוריה הפרטית שלו בעט פארקר מכובד ומרצ צבעונית מאד אבל לא ממריאה.
ואולמרט עם עט מון-בלאן מוזהב, מאוסף רחב הרבה יותר, ממתין להחלטות היוהמ"ש.

לחצו להגדלה על הגרף, כדי לצפות בפרטי הפרטים של העטים השונים

יש לקחת בחשבון שהסקר נערך בקרב הציבור היהודי בלבד, עם חידוש הלימודים אחרי החגים, ושלקראת סוף החודש צפוי להגיע לארץ משלוח חדש של כלי כתיבה (והגנה?) אמריקאיים ועפרונות צבעוניים מחודדים, עטים נובעים ואתי חפירה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינפוגרפיקה, ישראל, תרשימים, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על עט להצביע ||| סקר הבחירות של מכון "קווים ונקודות" מצביע על תיקו אפס

  1. סמדר הגיב:

    גדול!!!
    מבחינתי, כל המפלגות, מכל קצוות הקשת הפוליטית הצבעונית – אוחזות במכחול וינזור & ניוטון דקיק וצנצנת אופאק פתוחה* (שנועדו לכסות ולהעלים בהתמדה ובנחישות את כל נקודות האור הבודדות שטועות להפציע בתוך ים השחור הכללי…)

    *זוהי הערה מוצפנת. המפתח לפענוח הקידוד והבנת הנקרא נמצא בידי כל מונטז'ר ותיק, בוגר תקופת הקדם-דפוס האנלוגית, ימי הפילם והפיקסר, הקוקו והסרפן. (אפילו לינקים-מבהירים לא שרדו מאז).

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.