ההרשמה נמשכת (וגם הביטול)

אנשים רבים (שלושה ליתר הדיוק) פנו אלי בתלונה על כך שלמרות שנרשמו לקבלת הפוסטים מהבלוג למייל – הם לא מקבלים אותו. כידוע לכם הבלוג מופעל דרך אתר הבלוגים המוביל WordPress. ניסיתי לברר ב-Help שלו ולא מצאתי תשובה טכנית לסוגיה, לכן אני יכול רק להציע לכולנו לשמור על קור רוח ולנסות להירשם שוב.
אני עצמי ניסיתי להירשם (תחת מייל בדוי, כמובן) והצלחתי בקלות: ממלאים את המייל ומקבלים מייל מיידי לאישור ההרשמה, אותו יש לאשר, וזהו! כזה קל!
אחרי שנכנסתי (תחת שם בדוי) קראתי כמה מהפוסטים. מה אני אגיד לכם, הבנאדם קצת מטרחן (סתאאם, הוא משעשע ומרתק…), אבל בכל אופן ביטלתי את המנוי של עצמי, ע"י כפתור במייל שנשלח לי לאישור. כך שאין הרבה סיכון, בניגוד להרבה דברים – כאן תמיד אפשר להפסיק את המנוי, אם אתם לא עומדים בשטף הפוסטים. וגם אני מבטיח בעתיד הקרוב להתחיל לרסן את הקצב, כדי שיהיה לכם זמן לקרוא את מה שכבר נכתב, ובעיקר את התגובות – הן הרבה יותר מעניינות! ואגב, גם אתם יכולים להגיב, זה לא כואב ואין שום מגבלה (המערכת גם ציידה אותי באפשרות מחיקה של תגובות פוגעות או סתם לא סימפטיות, אבל אני סומך עליכם שאין לכם כוונה לעשות כאלה דברים).

ואחתום בברכת חגשמח לכל בית ישראל וסוכותיו (וגם לבתים אחרים)

פוסט זה פורסם בקטגוריה גלויות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ההרשמה נמשכת (וגם הביטול)

  1. סמדר הגיב:

    למה ביטלת את המנוי?
    הבנאדם משעשע ומרתק שחבל"ז!
    הרבה יותר שווה להיות עוקב כאן, מאשר אצל ברפאלי בטוויטר/אינסטגרם. (< זו לא פרסומת ממומנת)

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.