אין פוסט היום ||| אבל בכל זאת, כמה ענייני דיוור ומכתב אחד חשוב

היום החלטתי שלא יהיה פוסט. הרי יש לנו יום מתיש של סיכומי בחירות. כבר התנצלתי על ענייני ההכברה. אז אני מאד משתדל להתאפק. זה לא קל. אבל אני (כמעט) מחזיק מעמד. אני יודע שאני חוזר על עצמי, אבל בינינו, בתקופה כזאת של בחירות – מי לא חוזר על עצמו. אני נתלה באילנות גבוהים, ובהזדמנות זו גם גוזם ענף או שניים מהפלפלון-דמוי-אלה שבגינתנו.

ועכשיו לאסוציאציות חופשיות שבאו לי ויביאו סוג מסוים של פואנטה לאין-פוסט הזה: פוסט מזכיר לי (בעזרת ל') את מיסטר פוסטמן שכבר נוגן כאן. ו-Mr. Postman מיד מתחבר לי ל-The Letter של ה-Box Tops.
אז זה מה שיהיה היום:

Gimme a ticket for an aeroplane,
Ain't got time to take a fast train.
Lonely days are gone, I'm a-goin' home,
'Cause my baby just a-wrote me a letter

ותראו גם שהיוטיוב מלאה בגירסאות של השיר השמח/עצוב הישן/מתוק הזה כאן וכאן וכאן.
אז נקדיש אותו לברק א', בתקווה שזה יהיה מכתב הניצחון (אופססס… איבדתי 49.5% מהקוראים והעוקבים שלי? אבל אדם צריך לפעמים לקחת צד, גם אם אין לו זכות הצבעה).

ולמישל א' (כמה לא מקורי, אבל לא אמרתי אף פעם שאני מקורי)

יום טוב לכל קוראי באמריקה, באירופה, באוסטרליה, במזרח התיכון ובאפריקה (לצערי עוד אין לי קוראים ביבשת הזו, שמעתם כבר על Fair Planet?).

מפת הנכנסים (לא אמרתי קוראים) לבלוג הזה בכל העולם בספטמבר-נובמבר, באדיבות וורדפרס

I'm a-goin' home,'Cause my baby wrote me a letter.
תרגום: איי אם גויינג הום, קוז מאיי בעייבי רוואט מי א לעטער.

תסלחו לי אבל אני הולך לשלוח מכתב תשובה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מוזיקה, פוליטיקה, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אין פוסט היום ||| אבל בכל זאת, כמה ענייני דיוור ומכתב אחד חשוב

  1. סמדר הגיב:

    כתרגיל באיפוק, האין-פוסט שלך מהווה ניסיון התמודדות אמיץ וראוי להערכה. Nice Try!

    כתרגיל בכתיבת רצף בסדנה לכתיבה יוצרת, במסגרת הקורס סוגות ספרותיות, ז'אנר: זרם התודעה – הציון: מצוין! השתמשת יפה בכל הכלים שעמדו לרשותך (חוץ משדר במוֹרס, אבל אני בטוחה שהגולש העלום הבודד מלבנון קיבל את המסר שהוצפן בטקסט הזורם, ויודע בדיוק מה עליו לעשות עתה…)

  2. igalz הגיב:

    ומה הייתי עושה אם מיט ר' היה מנצח? זה היה הימור מסוכן, ואיזה שיר הייתי שם לו ולאן אשתו? (אני הולך לאן שאן? של צביקה פ׳) לא כולם ידעו על מי להמר. הצליח לי עם מישל. ומה עם הקורא מבנגלדש ומהונג קונג?

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.